جلسه دوم دادگاه تری برگزار شد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

جان تری جلسه دوم دادگاهش امروز صبح در لندن برگزار شد و هنوز تکلیف پرونده اش مشخص نشده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان تری کاپیتان محبوب و توانمند تیم فوتبال چلسی که به اتهام ، استفاده کردن از کلمات نژادپرستانه به آنتون فردیناند در جریان بازی چلسی و کوئینز پارک رنجرز ، متهم شده است برای دومین روز متوالی به دادگاه رفت.

تری که اصلا دوست ندارد او را یک نژادپرست بنامند و مخالف اتهامش است گفت :" در زندگی فوتبالی من مرا خیلی چیزهای خوب و یا بد صدا زده اند ، اما نژادپرست خواندن من برایم قابل تحمل نیست."

وی ادامه داد :" تنها دلیلم برای منتشر کردن بیانه ای ام نیز همین است ، تنها در مورد صحبتهای من با آنتون و یا دیگر افراد نیست و من درباره شخصیت خودم صحبت می کنم."

روز دوم جلسه دادگاه تری در حالی برگزار شد که روز گذشته آنتون فردیناند در پاسخ به سوال قاضی که آیا مطمئن است تری به او توهین نژاد پرستانه ای کرده است ، گفته بود که باور نمی کند جان تری به او توهین نژادپرستانه ای کرده باشد و پس پایان بازی دوست دخترش به او صحنه مشکوک به توهین توسط تری را به او نشان داده است و نظرش را برگردانده است.

تری هرگونه توهین نژادپرستانه ای را رد کرده است ، اما به نظر می رسد و با جریمه نقدی ای روبه رو شود و چند سایت این مبلغ را 2500 پوند حدس زده اند.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 108418
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12